måndag 2 mars 2015

Ny vår, nytt liv..!

Helt plötsligt är det vår och ljuset har kommit tillbaka! Nästan en månad sen jag skrev här på bloggen sist. Jag har faktiskt inte skrivit någonting över huvud taget. Istället har jag varit helt besatt av att leta lägenhet. Det blev ingen lägenhet i Upplands Väsby, vilket jag idag känner mig nöjd med. Den där lägenheten jag budade på och så "gärna ville ha", vet jag inte längre vilken det var... Ganska ofta vet jag faktiskt inte själv vad jag vill, hur mycket jag än tror att jag vet det så finns det alltid en högre makt som vet bättre. Den här gången blev det en lägenhet i Edsberg. En plats jag inte visste någonting om för en månad sen och nu ska jag snart flytta dit.En stor etta på 51 m2. Renoveringsobjekt, ändå känns det bra i magen. Nästa besatthet är renoveringen... Det ska bli så spännande.
Jag byter det här...
...mot det här.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar