fredag 5 september 2014

Hemma bäst

Efter att mina tankar i två veckor har upptagits av om ifall jag kanske ska köpa mig ett eget torp, är det projektet nu helt avslutat. Jag var med på budgivning tills igår, då jag gav upp och lät någon annan köpa det jag trodde var ämnat för mig. När det väl blev klart infann sig en lättnadskänsla och ett lugn inombords. Nu sover jag gott på nätterna igen. Det hela resulterade i alla fall i att jag nu byter bank till Nordea i Märsta, där jag får en personlig bankman som heter Lars. Bara en sån sak. Det känns jättetrevligt.
Hursomhelst, jag bor kvar i mitt fina fina torp. Som trots att det inte är mitt, ändå är hemma. Här mår jag bra!  
Mina hyresvärdar var i full gång med ommålning av torpet ikväll när jag kom hem från jobbet.
                               
                              


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar